شناسه خبر : 102492
یکشنبه 15 مرداد 1402 , 11:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هرکه دارد هوس کرب و بلا، بسم الله؛

ثبت نام "لبیک یا حسین"ی دیگر برای عاشقان اربعین/تصاویر خاطره‌انگیز

با بلند شدن بانگ رحیل عظیم ترین راهپیمایی جهان اسلام، دوباره صدای قدم های کاروان لبیک یاحسین جانبازان به گوش می رسد...

فاش نیوز - با بلند شدن بانگ رحیل عظیم ترین راهپیمایی جهان اسلام، دوباره صدای قدم های کاروان لبیک یاحسین جانبازان به گوش می رسد.

  طبق روال و توفیق چندین سال گذشته، کاروان زیارتی اربعین جانبازان و ایثارگران "لبیک یاحسین(ع)" جهت اعزام به کربلای معلی و عتبات عالیات ثبت نام به عمل می آورد.

   در طی چندین سال گذشته که با تلاش های ستودنی مسئول کاروان، جانباز نخاعی نمونه "حاج حسین اسرافیلی" و زحمات کم نظیر مدیر اجرایی کاروان، جانباز حاج اکبر حسین زاده، و همراهانشان، کاروانی قریب به 200 جانباز و خانواده جانباز و ایثارگر به زیبایی به پیاده روی اربعین اعزام شده اند، تعداد زیادی از ایثارگران با مجروحیت های مختلف و خانواده هایشان توانستند این سفر سخت را با عاشقی مسئولین و پرسنل این کاروان، ساده تر طی کنند.

   سفری که برای بسیاری از جانبازان و یا خانواده ها با توجه به وضعیت جسمی و مجروحیت هایشان غیرممکن به نظر می رسید، با تلاش های مستمر و دوندگی های بی اندازه و سختی کشیدن و مریض شدن حتی مسئولین کاروان لبیک یاحسین بارها در تعداد بالای زائران ممکن شد.

به قیمت بارها زیر سرم رفتن جانباز نخاعی اسرافیلی... بارها زخم شدن پای قطع شده جانباز حسین زاده... تاول های زخم شده پرسنل کاروان... عرق ریزان و بی خوابی و دویدن های شبانه روز ...

کاروان جانبازان اربعین لبیک یا حسین/فیلم

  به همین ترتیب امسال نیز مسئولین دلسوز و دلداده این کاروان، از جانبازان گرامی و خانواده های محترم شاهد و ایثارگر مشتاق حضور در راهپیمایی اربعین، جهت ثبت نام دعوت نموده اند.

  عزیزان مشتاق جهت ثبت نام و ارسال مدارک و درج اطلاعات در سامانه سماح و تکمیل کارت زائر اربعین توسط باشگاه ستارگان ایثار با شماره های زیر هماهنگی های لازم را به عمل آورند.


گفتنی ست مهلت ثبت نام در کاروان لبیک یاحسین تا روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۵/۱۷ بوده و با توجه به ظرفیت محدود، اولویت به ترتیب اسامی ثبت نام شدگان می‌باشد.
 

مسئول کاروان، حسین اسرافیلی
مدیر اجرایی، اکبر حسین زاده

 

گرایلی ۰۹۱۲۵۴۵۴۸۲۵
خسروی ۰۹۱۹۷۲۱۱۳۱۰
باقری ۰۹۳۸۲۸۵۵۱۲۸

 

تصاویر زیر گوشه ای زیبا از سفرهای اربعین لبیک یاحسین سال های پیشین است:

 

تنظیم خبر از شهیدگمنام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi